dimecres, 5 de novembre del 2014

Guia per fer l'aparador de Nadal

L'aparador de Nadal, un dels més importants de l'any.
Són molts els establiments que aposten per  presentar els seus millors aparadors per aquestes dades. Fent-los espectaculars, els millors de la zona.
 
El Nadal és l'època de l'any que hi haurà una major afluència de possibles compradors a la teua botiga, per això has d'aprofitar-ho i aconseguir fidelitzar aquest nous clients per a la resta de l'any.
 
És per això molt important que el teu aparador nadalenc sigui perfecte, amb la mesura exacta de creativitat i estratègia.
 
Projectar a través de l'aparador la imatge de marca i comunicar de manera correcta els teus productes i serveis per posicionar-te i diferenciar-te de la competència.
 
Però saps per on començar?




Ara el primer que has de fer és crear l'estratègia per a l'aparador del teu establiment.

Segueix tots els passos de l'esquema que t'indiquem a continuació per planificar-la bé.

 - Definir Objectius
– Seleccionar el Target
– Pressupost
– Disseny i Eines
– Planificació de les tasques
– Anàlisis i avaluació dels resultats

CREAR L'ESTRATÈGIA
1. Definir objectius
Quins són els objectius de l'aparador de Nadal?
Els objectius que tens que buscar alhora de definir i crear l'estratègia de l'aparador de Nadal són els següents:

- fer Branding amb l'aparador de Nadal, aquesta será l'estratègia pensant a llarg plaç.
- aconseguir major afluència de públic cap a l'interior de la botiga, l'estratègia pensada a curt plaç.


Què és fer Branding?

Es tracta de projectar através del teu aparador la imatge de marca, tot allò que som i ens fa diferents.

El nom, el logo, l'aparador, l'atenció al client, els productes, els serveis, l'experiència de compra, els tipus d'accions i publicitat... Són els diferents elements visuals i canals comunicatius que construeixen la nostra identitat i la idea que es fa de tu el consumidor en la seua ment.

El petit comerç ha de posar-se des de ja a crear la seua imatge de marca per mantenir-se en actiu i ser competitius. Això no només és tasca de les grans empreses. És necessari que el petit comerç és reinvente, s'actualitze i cregue que pot competir.

Inspira't, observa i fes un seguiment d'alguna de les grans empreses o marca preferida de dins del teu sector. Les accions que realitza, de com treballen la seva imatge de marca. Aprèn d'elles i aplicau pas a pas al teu establiment, juga amb l'avantage de que està comprovat que funciona.

Treballa constantment la teua marca. Inverteix per aconseguir vendes a curt i a llarg termini. Aconsegueix connectar amb nous potencials clients que s'identifiquen amb la teua marca perquè els agrada el que fas i com ho fas. Crea experiències de compra que satisfacin les seves necessitats amb el valor afegit d'un tracte proper i de confiança.


  
 
 
 
www.escaparatismoyvisual.com
www.artidi.com

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada